کمیته پاسخگویی به شکایات:

کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات در دانشکده بهداشت باهدف ارتقاء سطح پاسخگویی واحدهای مجموعه به کارکنان و ارباب رجوع ، افزایش میزان رضایتمندی مراجعین از طریق پاسخگویی سریع و به موقع و جامع، کاهش میزان شکایات ،نارضایتی و پاسخگو نمودن واحدهای مختلف دانشکده در مقابل ارباب رجوع تشکیل گردیده است.
کمیته بازرسی و رسیدگی به شکایات جهت اخذ کلیه شکایات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان عزیز، و کارکنان گرامی دانشکده از تمامی واحدها و قسمت های مختلف دانشکده تشکیل گردیده است. جهت ارتباط با این کمیته و اقدام به ثبت شکایات ، پیشنهادات و .... می توانید به رابط پاسخگویی به شکایات دانشکده واقع در طبقه اول مراجعه نمائید تا مسئولین مربوطه در اسرع وقت به موارد اعلام شده از سوی شما رسیدگی و پاسخ لازم ارائه دهند.


رسیدگی به شکایات:
در صورت نارضايتی از کلیه زیرمجموعه های دانشکده بهداشت، موردی را که باعث ايجاد نارضايتی شده است درساعات اداری به صورت حضوري از طريق مراجعه به واحد رسيدگي به شكايات( سرکار خانم رحیم خانلی) واقع در طبقه اول (داخلی 218) اعلام نمایید. ازساعت 15 به بعدموارد موردنظر را از طریق سامانه پیامکی یا ایمیل ثبت نمایید تا دراسرع وقت به آن رسیدگی شود فرم های ثبت شکایات درون سایت دانشکده نیزقابل دسترسی می باشد به محض اطلاع از اعتراض یا شکایت، رسیدگی به آن در دستور کار این واحد قرارگرفته و چنانچه فرد شاکی دانشکده را ترک کرده باشد نتیجه بررسی بصورت تلفنی به اطلاع خواهد رسید.
مراحل رسيدگی به شکايت به شرح ذيل می باشد :
دريافت شکايت بصورت کتبی ، شفاهي ، حضوري ، اينترنتي ، پيامك
بررسی موضوع توسط کارشناس مربوطه
دريافت پاسخ از متشاکی
بررسی پاسخ و در صورت عدم حل مشکل اعلام به مراجع مربوطه و پيگيري دريافت پاسخ و اعلام نتيجه به شاكي،نتيجه ی بررسی شکايت توسط مسئول واحد رسيدگی به شکايات مرکزبه صورت تلفني / کتبی / حضوری در اولين فرصت به شاکی اعلام خواهد شد.
 
اهداف
·  ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
·  افزایش میزان رضایتمندی کارکنان از سازمان
·  فعالیت در راستای اهداف استراتژيك
 
شرح وظايف كارشناس رسيدگي به شكايات
1- دريافت شکايات کتبي و شفاهي
2- بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي
3- ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط
4- بررسي شکايات واصله و ارائه راه حلهاي موجود قانوني به ارباب رجوع
5- ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر ( نظير نظام پزشکي و ... ) مي باشد.
6- مراجعه به واحد مربوطه در رابطه با شکايات ارباب رجوع و تهيه گزارش
7- ارائه راهکارها و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط
8- شرکت در جلسات مرتبط با شکايات
9- تهيه گزارش عملکرد واحد رسيدگي به شکايات
10- انجام ساير امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدوديت هاي سازماني
نحوه ی دریافت شكایات
1- دفتر ثبت شکایت در ساختمان اداری دانشکده در طبقه اول و صندوق های رسیدگی به شکایت موجود می باشد.

2. پست الكترونیكی واحد به نشانی:Healthamuz4@sums.ac.ir آماده ی دریافت شکایات می باشد.
3- شماره پیامکی 09308362272 آماده دریافت شکایات در ساعات غیر اداری می باشد.
تاریخ آخرین بروزرسانی   :  1394-6-9 11:30        برو بالای صفحه نسخه قابل چاپ