دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
اعلام نتایج انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشکده بهداشت
نتایج انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشکده بهداشت اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت و به نقل از وبدا شیراز، انتخابات شورای صنفی دانشجویان روز شنبه ۳۰ خردادماه بهصورت الکترونیک و همزمان در تمامی واحدهای دانشگاه برگزار شد.
دانشجویان دانشکده بهداشت نیز با مشارکت در این فرآیند، نمایندگان خود را برای پیگیری مطالبات، مسائل صنفی و ارتقای امور دانشجویی انتخاب کردند.
اسامی اعضای اصلی و علیالبدل منتخب دانشکده در تصویر بالا منتشر شده است؛ ضمن تبریک به منتخبین محترم، برای این عزیزان در مسیر پیشرو و انجام وظایف محوله در راستای بهبود شرایط رفاهی و صنفی دانشجویان، آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون داریم.
نظر دهید