متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1400/11/09
  • - تعداد بازدید: 3198
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جلسه دفاع از عنوان پروپوزال خانم الهه شوشتری مقدم دانشجوی دکترا آموزش بهداشت

برگزاری جلسه دفاع از عنوان پروپوزال خانم الهه شوشتری مقدم دانشجوی دکترا آموزش بهداشت

مدیر گروه ارتقا سلامت دانشکده از برگزاری جلسه دفاع از عنوان پروپوزال خانم الهه شوشتری مقدم دانشجوی دکترا آموزش بهداشت خبر داد .

به گزارش روابط عمومی دانشکده، دکتر "لیلا قهرمانی" گفت :  این جلسه  دفاع از پروپوزال در زمینه" تدوین و ارزشیابی تاثیر برنامه ارتقاء سلامت بر تطابق بازنشستگی و کیفیت زندگی بازنشستگان صنعت نفت؛" با راهنمایی دکتر محمدحسین کاوه در سالن کنفرانس باحضور اساتید برگزار گردید.

این مطالعه به صورت ترکیبی همزمان مشتمل بر دو بخش کیفی و کمی اجرا خواهد شد. ابزار و فرآیند جمع آوری اطلاعات در بخش کیفی شامل: مصاحبه نیمه ساختاریافته، مصاحبه فردی عمیق و روش گروه متمرکز و ابزار و فرآیند جمع آوری اطلاعات در بخش کمی شامل پرسشنامه های: تطابق بازنشستگی، منابع بازنشستگی، کیفیت زندگی سالمندان، راهبردهای مقابله ای، رفاه معنوی، بهزیستی روانشناختی می باشد.

 

دکتر قهرمانی افزود : هدف از انجام این مطالعه تبیین وضعیت تطابق بازنشستگی و عوامل تاثیرگذار بر آن از دیدگاه بازنشستگان است که انتظار میرود از آن جهت طراحی برنامه آموزشی متناسب با نیازهای بازنشستگان استفاده گردد.همچنین با انجام این مطالعه قصد داریم سلامت، بهزیستی روانشناختی، تطابق بازنشستگی و در نهایت کیفیت زندگی بازنشستگان را افزایش دهیم که از این نتایج می توان برای طراحی برنامه آموزشی کاربردی جهت ارائه به سازمان های ذینفع و همچنین تنظیم و پیشنهاد موضوعات پژوهشی برای مطالعات آینده استفاده کرد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 54500
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید