متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1399/12/04
  • - تعداد بازدید: 142
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برگزاری جلسه سمینار های دانشجویان بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها

برگزاری جلسه سمینار های دانشجویان بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها

دکتر "کوروش عزیزی" مدیر گروه بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها از برگزاری جلسه سمینار های دانشجویان مقطه دکتری تخصصی و ارشد رشته تحصیلی بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دکتر عزیزی با اعلام این خبر اظهار  داشت: جلسه سمینار خانم "زهراسادات حسینی زاده" دانشجوی کارشناسی ارشد بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها با عنوان " Pharmacological Properties of the Medical Maggot: A Novel Therapy Overview " با راهنمایی دکتر "حمزه علی پور"، در تاریخ 28 بهمن ماه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار گردید .این موضوع به خواص دارویی، آنتی باکتریال، ضد التهابی، ضد توموری و ضد آرترواسکلروزیس ترشحات غدد بزاقی لارو مگس ها (ماگوت) می پردازد.

 

دکتر عزیزی ادامه داد: جلسه دیگری که در ادامه برگزار شد، سمینار خانم "زهرا نصیری" دانشجوی دکترای بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها با عنوان "Phlebovirus" با راهنمایی خودشان دکتر کوروش عزیزی، برگزار گردید. فلبوویروس به گروهی از ویروس ها اطلاق می شود که توسط پشه خاکیها منتقل می گردند و در مواردی برای انسان نیز بیماریزا می باشند.

 

دکتر عزیزی در پایان نیز خبر از برگزاری جلسه سمینار سوم توسط آقای "ابراهیم عباسی" دانشجوی دکترای بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها داد. این سمینار با عنوان "دگردیسی حشرات" با راهنمایی دکتر "محمدجعفر مومن باله فرد"، در همان تاریخ بصورت مجازی در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار گردید.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 37499
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید