متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/03/02
  • - تعداد بازدید: 1391
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه گزارش پیشرفت تحقیق دکتری پژوهشی به صورت حضوری و مجازی

برگزاری جلسه گزارش پیشرفت تحقیق دکتری پژوهشی به صورت حضوری و مجازی

رئیس مرکز تحقیقات علوم بهداشتی از برگزاری جلسه گزارش پیشرفت تحقیق دکتری پژوهشی درنیمسال دوم 1401-1400 به صورت حضوری و مجازی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات علوم بهداشتی "دکتر علیرضا چوبینه" گفت: این جلسه گزارش پیشرفت تحقیق با عنوان " مدلسازی عوامل مؤثر بر عملکرد شغلی دورکاران بر پایه ی عوامل ماکروارگونومی با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره در فضای فازی کروی" توسط مهندس "فروغ زارع دریسی" دانشجوی دکتری پژوهشی این مرکز به راهنمایی اینجانب، دکترحمیدرضا مکرمی و دکتر مسلم علی محمدلو  با حضور اساتید، دانشجویان و کارشناسان مرکز و گروه ارگونومی در روز 01/03/1401 در سالن مرکزتحقیقات علوم بهداشتی برگزار شد.

 

دکترچوبینه افزود: نتایج کاربردی این تحقیق این طرح در سه فاز جمع آوری و تعیین داده های مربوط به شناسایی عوامل ماکروارگونومی مؤثر بر عملکرد دورکاران بر اساس نظریه تئوری زمینه ای  و تعیین ساختار سلسله مراتبی (PTISM)  درحال انجام است. می تواند پاسخگوی بسیاری از نیاز ها و چالش های موجود در کشور در مشاغل دارای دورکاری باشد و سبب هموار شدن مسیر پیشرفت کشور در عصر دورکاری توام با ارتقاء عملکرد شغلی کارکنان و پرکردن شکاف های تحقیقاتی موجود و نیز ایجاد تغییرات اساسی در نگرش، مدیریت و برنامه سازمان ها در حوزه عملکرد شغلی کارکنان در بستر دورکاری گردد./برزگری

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 60879
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید