متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1400/09/27
  • - تعداد بازدید: 1276
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دفاع از عنوان پایان نامه دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش بهداشت

برگزاری دفاع از عنوان پایان نامه دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش بهداشت

مدیر گروه ارتقاء سلامت، دکتر "لیلا قهرمانی" از برگزاری دفاع از عنوان پایان نامه "خدیجه رضوانی" دانشجوی کارشناسی ارشد آموزش بهداشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دکتر قهرمانی گفت : این جلسه در زمینه " بررسی تاثیر مداخله ی آموزشی همتا-راهبر بر رفتارهای مرتبط با بهداشت بلوغ و تعیین کننده های آن در  دختران دبیرستانی "با حضور اساتید و دانشجویان گروه در روز شنبه مورخ 27/9/1400 از 8 لغایت 9 به صورت حضوری /مجازی برگزار گردید.

دکتر قهرمانی گفت : نوع مطالعه: کارآزمایی آموزشی در عرصه ی شاهددار تصادفی شده می باشد . با استفاده از تکنیک آموزشی همتا_راهبر و نظریه ی یادگیری شناختی_اجتماعی، یک مداخله ی آموزشی به مدت یک ماه بر روی 240 نفر از دانش آموزان پایه ی یازدهم مدارس دولتی شهر گناوه انجام خواهد شد. ابزار مورد استفاده یک پرسشنامه محقق ساخته ی خود ایفای ناشناس خواهد بود.

 

 

 

 دکتر قهرمانی افزود: هدف از این پژوهش تولید یک محتوای آموزشی آزمون شده و استاندارد در زمینه ی رفتارهای مرتبط با بهداشت بلوغ و تعیین کننده های آن، جهت ارائه به اداره ی آموزش و پرورش، مراکز بهداشتی_درمانی و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با سلامت نوجوانان می باشد که بتوانند برای آموزش نوجوانان در حیطه ی بهداشت بلوغ به آن رجوع کنند.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 52258
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید