متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1400/07/23
  • - تعداد بازدید: 2278
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده بهداشت شیراز

برگزاری مجمع سالیانه اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت

برگزاری مجمع سالیانه اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت

جلسه مجمع سالیانه اساتید دانشکده در روز چهارشنبه مورخ 21 مهرماه، در خانه استاد مجتمع فرهنگی آموزشی ولایت با حضور تمامی اعضای هیات علمی دانشکده برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، دکتر "محمد حسینی" معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده، گفت: در این جلسه که بصورت سالیانه و با حضور  اعضای هیات علمی دانشکده برگزار میگردد، معاونین و مدیران محترم گروههای آموزشی به تشریح فعالیتهای انجام شده در یکسال اخیر، ارائه برنامه های عملیاتی، تبین اهداف راهبردی و بازگویی مشکلات و ارائه راه حل های آن در حوزه خود پرداختند.

 

وی ادامه داد: تجلیل و تقدیر از فعالیتهای برگزیدگان برتر پژوهشی و اهداء لوح تقدیر به آنان، همچنین بحث و تبادل نظر در مورد درخواست ها و مشکلات اعضای هیات علمی و ارائه پیشنهادات و دریافت انتقادات از برنامه های دیگر این جلسه بود که از طرف هیات رییسه دانشکده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

دکتر حسینی افزود: در حاشیه این جلسه و برای جلوگیری از یکنواختی، برنامه های جذاب فرهنگی شامل پخش کلیپ حافظ خوانی اساتید، مسابقه تشخیص چهره اساتید (از گذشته تا به حال) و همچنین نمایشگاه آثار هنری دانشجویان و اساتید در ادوار و جشنواره های مختلف فرهنگی در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

 وی خاطر نشان کرد: در ادامه مراسم نیز بحث در مورد مباحث مطروحه در گروههای کوچک تر بین اساتید ادامه یافت که با صرف نهار به پایان رسید.

پایان خبر/

فریبا برزگری مدیر روابط عمومی دانشکده

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 48717
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید