متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/03/30
  • - تعداد بازدید: 2181
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برگزاری کارگاه آشنایی با جوایز و حمایت های بنیاد ملی نخبگان

برگزاری کارگاه آشنایی با جوایز و حمایت های بنیاد ملی نخبگان

معاون تحقیقات و فناوری دانشکده بهداشت از برگزاری کارگاه آشنایی با جوایز و حمایت های بنیاد ملی نخبگان در روز یکشنبه 29 خرداد 1401 در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت با حضور ریاست محترم دانشکده و جمعی از اعضاء محترم هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، "دکتر ابوذر سلطانی" گفت: در این کارگاه دکتر "سعید یوسفی نژاد" عضو محترم هیات علمی گروه مهندسی بهداشت حرفه ای به تشریح انواع جوایز و حمایت های بنیاد ملی نخبگان  برای دانشجویان، دانش آموختگان و اعضاء هیات علمی جوان پرداخت و برخی شیوه نامه ها و آیین نامه را تشریح کرد. در ادامه به بخشی از تجریبات شخصی خود اشاره کرده و به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ داد.

 

 دکتر سلطانی افزود: لازم به ذکر است که دکتر یوسفی نژاد از دوران دانشجویی تا کنون حمایت ها و جوایز متعددی از جمله حمایت دانش آموختگان برتر، جایزه شهید صیاد شیرازی، جایزه  پسادکتری و شهید چمران، جایزه مرحوم کاظمی آشتیانی و استاد راهبر طرح شهید احمدی روشن را از بنیاد ملی نخبگان دریافت کرده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشکده در پایان گفت: در بخش دیگری از این کارگاه دکتر "حمزه علی پور" عضو هیات علمی مرکز تحقیقات علوم بهداشتی و استاد راهبر دو دوره از طرح شهید احمدی روشن نیز به تشریح جزئیات این طرح و تشویق دانشجویان به شرکت در هسته های مساله محور پرداخت. بنیاد ملی نخبگان ارتباط حمایتی بسیار خوبی با دانشکده بهداشت دارد و رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر "حبیب شریف" در سالهای اخیر چندین مورد بازدید و حمایت از تیم های فعال نخبگانی در دانشکده بهداشت داشته اند./برزگری

پایان خبر

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 62295
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید