متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1403/03/23
  • - تعداد بازدید: 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده بهداشت شیراز

برگزیدگی ثبت اختراع حاصل از پایان نامه در اولین جشنواره ابوماهر دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ثبت اختراع حاصل از پایان نامه دکتری مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار دکتر «منصور ضیائی» به راهنمایی دکتر «علیرضا چوبینه» استاد و عضو هیات علمی دانشکده بهداشت، با عنوان «جلیقه ارگونومیکی کاهنده فشار بر کمر در بلند کردن بار» در اولین جشنواره ابوماهر شیرازی (اختراعات حوزه فناوری سلامت) برگزیده و حائز رتبه دوم شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دکتر «سعید یوسفی نژاد» مدیر گروه بهداشت حرفه ای و ایمنی کار در ابن باره گفت: این جشنواره با فراخوان تعداد زیادی از اختراعات حوزه فناوری سلامت در بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و نتایج آن بعد از انجام فرآیند داوری در خرداد ماه سال جاری اعلام گردید .

 

دکتر یوسفی نژاد افزود: ثبت اختراع برگزیده شده از پایان نامه دکتر ضیائی از طرح های کاربردی بود که دغدغه حل مشکل اختلالات اسکلتی عضلانی در یکی از شریف ترین اقشار جامعه کارگری یعنی پاکبانان را داشت و با موفقیت اجرا و محصول حاصل از آن نیز به تولید رسید.

مدیرگروه بحاک ادامه داد: گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار از جمله گروه های آموزشی دانشگاه است که بیشترین طرح های فناورانه و محصول محور را به عنوان خروجی طرح های پایان نامه ای و غیر پایان نامه ای ارائه داده است و در این حوزه از فناوری سلامت نقش پررنگی را دارد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 103595
کلیدواژه