متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/03/07
  • - تعداد بازدید: 1053
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

اولین نشست مشترک گروه ارتقا سلامت و دانشگاه هنر شیراز در راستای همکاری های دوجانبه

اولین نشست مشترک گروه ارتقا سلامت و دانشگاه هنر شیراز در راستای همکاری های دوجانبه

 

مدیرگروه ارتقا سلامت از شروع جلسات مشترک در جهت ایجاد همکاری های دوجانبه دانشگاه هنر شیراز و این گروه آموزشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی "دکتر لیلا قهرمانی" گفت: این جلسه به میزبانی دانشگاه هنر در محل ساختمان حوزه هنری سابق و با حضور مدیران و اساتید گروه های آموزشی دانشگاه هنر (ارتباط تصویری، ادبیات نمایشی، معماری، بافت و مرمت و ...) اساتید گروه ارتقا سلامت و دانشجویان دکتری آموزش بهداشت و ارتقا سلامت با هدف معرفی ساختار و ماهیت و توانمندی گروه ها و تبادل اطلاعات در جهت بسترسازی همکاری های آتی برگزار گردید.

 

دکتر قهرمانی افزود: دانشگاه هنر شیراز دارای رشته هایی از جمله نقاشی، ارتباط تصویری، فرش دستباف، ادبیات نمایشی، معماری و ... میباشد که پتانسیل های کم نظیری در همکاری حتی در ابعاد گسترده تر و دانشکده ای دارد که منجر به مطالعات محصول محور خواهد شد. از جمله مطالعات و فعالیت گروه های مختلف این دانشگاه، بررسی خواص آنتی باکتریال مواد رنگزای طبیعی در تهیه نخ های بافندگی، هنردرمانی با استفاده از داستان خوانی و ... میباشد و همچنین خواستار انجام مطالعات مشترک در زمینه های مختلف ارتقا سلامت و سالمندشناسی و ارتباط آن با حوزه هنری و تولید محتوای آموزشی با محوریت انیمیشن و سناریوهای نمایشی و همچنین برگزاری نشست ها و سمپوزیوم های مشترک بودند.

 
در جلسه مذکور مدیران گروههای دانشگاه هنر به ترتیب با معرفی ساختار و اهداف گروههای متبوع، اشتیاق کامل خود را برای همکاری با دانشکده بهداشت و گروه ارتقاء سلامت اعلام داشتند. همچنین مقرر شد در راستای طرح و آئین نامه وزارتی دانش افزایی به تبادل استاد بین هر دو موسسه آموزشی اقدام شود./برزگری

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 61182
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید