متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/02/18
  • - تعداد بازدید: 102
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

برگزاری مراسم بزرگداشت روز استاد در دانشکده بهداشت

برگزاری مراسم بزرگداشت روز استاد در دانشکده بهداشت

 

در آئینی با حضور ریاست و معاونین و اساتید دانشکده بهداشت شیراز، از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دکتر "ابوالفضل اژدرپور" رییس دانشکده با اعلام این خبر گفت: تبریک به همه اساتید دانشکده بهداشت که همیشه در همه زمینه ها سرآمد هستند. 

دکتر اژدرپور با اشاره به نقش استاد مطهری در زندگی افراد و خیر مقدم به استاد پیشکسوت مهندس " شیردره" ادامه داد: جای تشکر و قدردانی از تمامی اساتید دارم، سالی که گذشت همراه با شیرینی و تلخی هایی بود که در نهایت با موفقیت گذشت.

 

دکتر " ابوذر سلطانی" معاون تحقیقات و فناوری دانشکده در این آیین با قدردانی از اساتید، پژوهشگران و محققان دانشکده به پاس کسب دستاوردهای پژوهشی، گزارشی از عملکرد این معاونت در یک ساله گذشته ارایه داد و برنامه ریزی برای توسعه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه در سطح بین المللی را از اهداف این معاونت برشمرد.

معاون آموزشی دانشکده دکتر "لیلا قهرمانی" با تبریک روز استاد و تشکر از زحمات معاون آموزشی سابق و اساتید دانشکده، از فعالیتهای معاونت آموزشی گزارشی را ارائه داد و گفت: باید ارتقا کیفیت آموزش و بالخصوص در دروس عملی را مد نظر قرار داد.

دکتر "حمیدرضا مکرمی" معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده نیز ضمن تشکر از معاون قبلی دانشکده، اشاره کرد که دانشکده در سال گذشته در حوزه فرهنگی از رتبه های برتر دانشگاه بوده و در 6 ماه دوم سال 1401 بالغ بر 120 مورد فعالیت فرهنگی در موضوعات مختلف در دانشکده صورت گرفته که کلیپ آن پخش شد.

مهندس "علیرضا قاسمی" معاون پشتیبانی دانشکده نیز ضمن تبریک روز استاد، گزارشی از اقدامات عمرانی و تعمیراتی و سایر فعالیتهای معاونت ارایه داد.

در پایان دکتر سلطانی از تمامی اساتید دانشکده که در جهت ارتقاء فعالیتهای پژوهشی گام برمیدارند تشکر نمود و اسامی افرادی که در سال 1401 بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده انتخاب شده اند را اینگونه اعلام نمود:

پژوهشگر برتر سال 1401 در حوزه ارتباط با صنعت دکتر مجتبی کمالی نیا

پژوهشگر برتر سال 1401 در حوزه نشر کتاب دکتر عبدالرحیم اسدالهی

پژوهشگر برتر سال 1401 دکتر علی خانی

پژوهشگر برگزیده سال 1401 با چاپ مقاله با بالاترین ضریب تاثیر(IF ) دکتر محمد حسینی

پژوهشگر برگزیده سال 1401 با بالاترین رشد شاخص H در 5 سال اخیر دکتر محمد فرارویی

پژوهشگر برگزیده سال 1401 با چاپ مقاله با بالاترین اسنیپ ( SNIP ) دکتر علیرضا میراحمدیزاده

دکتر "ابوذر سلطانی" در پایان گفت: انتخاب شدن این عزیزان جای بسیار مسرت و خوشحالی دارد و این امر نشان دهنده بالا بودن کیفیت پژوهش های انجام شده در دانشکده بهداشت است./ف.برزگری

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 78363
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید