متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/12/08
  • - تعداد بازدید: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده بهداشت شیراز

برگزاری مراسم سه شنبه های مهدوی با محوریت اعیاد مبارک شعبانیه و بزرگداشت روز جوان

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشکده بهداشت مراسم سه شنبه های مهدوی با محوریت اعیاد مبارک شعبانیه و بزرگداشت روز جوان را در روز سه شنبه مورخ 8/12/1402 در محل محوطه سبز دانشکده با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، دکتر "حمیدرضا مکرمی" معاون فرهنگی دانشجویی این دانشکده ضمن نشر این خبر گفت: آغاز شعبان و میلاد با سعادت سه پاره خورشید نبوی(ص)، امیر لحظات بی پایان نیایش حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ماه رخشان حیدری خصال حضرت ابوالفضل العباس(ع) و زینت دهنده سجده گاه عاشقان حضرت امام سجاد(ع) بر تمامی شیعیان مبارک باد.

دکتر مکرمی افزود: مراسم سه شنبه های مهدوی این بار با محوریت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جوان برگزار گردید. باشد که با برگزاری این مراسم بتوانیم جوانان این مرز و بوم را با ذهنیتی مثبت، آگاه و روشن به سمت زندگی مهدوی و خلق و خوی اهل بیت(ع) سوق دهیم.

دکتر مکرمی ادامه داد: این مراسم پس از سخنرانی و مولودی خوانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا "جلالی مقدم" و اجرای مسابقه، اهداء جوایز به نفرات برتر و تقدیر از برگزیده مسابقه عکاسی از دانشکده به پایان رسید.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95846
کلیدواژه