متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/09/02
  • - تعداد بازدید: 78
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از دانشکده بهداشت

تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از دانشکده بهداشت

دانشکده بهداشت در راستای پیاده سازی فرآیند مدیریت عملکرد یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع از معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه نشان طلایی سال 99 را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «ابوالفضل اژدرپور» رییس دانشکده، با قدردانی از اساتید و کارکنان دانشکده، به پاس تلاش برای ارتقا دانشکده در تمامی زمینه ها گفت: دانشکده بهداشت در راستای پیاده سازی فرآیند مدیریت عملکرد یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع و کسب نشان طلایی سال 99 از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تقدیر شد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

ریاست و همکاران محترم دانشکده بهداشت

با سلام و احترام

بی شک پیشرفت و بالندگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نه تنها مرهون تلاش بی شائبه سرمایه انسانی بلکه بهره گیری از مسئولانی است که ضمن بررسی و شناخت دقیق عوامل مقصر ، با تلاش همه جانبه در جهت رفع موانع و استفاده بهینه از فرصت های پیش رو در راستای دستیابی به اهداف والای توسعه کشور گام بر می دارند.

 نظر به احساس مسئولیت و تلاش ریاست و کارکنان محترم آن مرکز در راستای پیاده سازی فرآیند مدیریت عملکرد یکپارچه معاونت توسعه مدیریت و منابع و کسب نشان طلایی سال 99 مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام نموده و امید است که با استعانت از درگاه الهی شاهد توفیق خدمت روزافزون به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف این استان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 69798
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید