متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/07/18
  • - تعداد بازدید: 942
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رونمایی از کتاب های گروه ارتقا سلامت به مناسبت روز جهانی سالمند

رونمایی از کتاب های گروه ارتقا سلامت به مناسبت روز جهانی سالمند

  آئین رونمایی از کتاب ارزشمند و مرجع «فرهنگ سالمند» به مناسبت روز جهانی سالمندان با حضور اساتید گروه ارتقاء سلامت دانشکده بهداشت و اساتید گروه ادبیات فارسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دانشگاه شیراز با همکاری بنیاد فرزانگان فرهیخته شیراز و سازمان بهزیستی استان و همچنین با مشارکت سرای اهل قلم در محل تالار مرکزی دانشگاه شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، در این مراسم نویسندگان کتاب دکتر "عبدالرحیم اسداللهی" و "طاهره سکوت" به زوایای مختلفی از این فرهنگ لغت دوزبانه پرداختند و درباره بهره‌گیری صحیح از کتاب، فرم و ساختار، ویژگی های واژه گزینی، معادل گزینی و دیگر عناصر اصلی شکل گیری این کتاب سخنرانی نمودند.
ناب استاد خسرو قاسمیان، شاعر فرهیخته استان و عضو هیات علمی گروه ادبیات فارسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ایده خلق این فرهنگ نفیس را بکر و خلاقانه دانسته و آقای دکتر دهقان دبیر سرای اهل قلم و از نویسندگان استان از کاربلدی نویسندگان در استفاده از عناصر و تکنیک های واژه گزینی و فرهنگ نامه نویسی به ایراد سخنرانی پرداختند.
 
در ادامه مدیرکل و معاونین سازمان بهزیستی و اساتید حاضر در مراسم از این کتاب ارزشمند رونمایی نمودند.

مرجع «فرهنگ سالمند» از سوی انتشارات ترآوا در قطع وزیری و در دو جلد سخت (گالینگور) و نرم با تعداد صفحات 450 و 688 و با شمارگان 1هزار نسخه روانه بازار کتاب شده است./ف.برزگری

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 67524
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید