متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/02/18
  • - تعداد بازدید: 111
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مراسم گرامیداشت سی سالگی تاسیس گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کارشیراز با حضور دانش آموختگان و دانشجویان

مراسم گرامیداشت سی سالگی تاسیس گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کارشیراز با حضور دانش آموختگان و دانشجویان

در اردیبهشت 1402 مراسمی با حضور جمعی زیادی از دانش آموختگان از بدو تاسیس گروه و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت شیراز، در ابتدای بخش اول این مراسم که در سالن کنفرانس دانشکده بهداشت برگزار شد دبیر مراسم گزارشی از روند برگزاری این برنامه و دورهمی دانش آموختگان و دانشجویان ارائه داد ،دکتر "مهدی جهانگیری" عضو هیات علمی این گروه اجرای چنین برنامه هایی را در راستای اهداف دانشگاه های تراز اول برای حفظ ارتباط با دانش آموختگان دانست و ابراز امیدواری کرد که این برنامه در صورت تکرار در سال های بعد با جمع بزرگ تری از دانش آموختگان برگزار گردد. همچنین دکتر "لیلا قهرمانی" معاون آموزشی دانشکده در سخنانی ضمن خوشامدگویی به مهمانان مراسم از اهمیت جایگاه بهداشت حرفه ای در ارتقا سلامت جامعه گفت و گروه بحاک شیراز را از گروه های پیشگام در برنامه های خلاقانه در دستیابی به اهداف در راستای سلامت جامعه دانست.
 

دکتر " سعید یوسفس نژاد" مدیرگروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار در سخنانی این رویداد را به عنوان اولین گردهمایی بزرگ دانش آموختگان یک گروه آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیار شکوهمند و دارای اهمیت توصیف کرد و گزارشی از روند پیشرفت ها و افتخارات گروه بحاک از بدو تاسیس در سال 1371 و مجوز پذیرش دانشجو در سال 1372 تاکنون به جمع ارائه داد. دکتر یوسفی نژاد افزود: علاوه بر افتخارات فراوان گروه به عنوان  یکی از رشته های موجود نه گانه دانشگاه در آموزش، پژوهش، انتشارکتب مرجع و مقالات ارزشمند، فناوری و ارتباط با صنعت که با زحمات اساتید و کارشناسان و دانشجویان محترم گروه در این سی سال کسب شده است، فارغ التحصیلی دانشجویان باکیفیت از گروه که همواره رضایت بازار کار و صنایع و سازمان ها را به دنبال داشته از مهمترین دستاورد های گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار تلقی می شود.

دکتر یوسفی نژاد ادامه داد: در ادامه مراسم استاد دکتر "علیرضا چوبینه" چهره مطرح و برجسته ملی و بین المللی در حوزه بهداشت حرفه ای و ارگونومی که سهم فراوانی در ساماندهی گروه و دانشکده از سال های گذشته تا کنون داشته نیز به بیان نکاتی درخصوص تاسیس گروه، اعضای موسس گروه و روند دستیابی به افتخارات توسط دانشجویان و اساتید بیان کرد و توصیه های صمیمانه برای توجه کرامت انسانی و اخلاقی در کار و زندگی دانش آموختگان بیان کرد که با واکنش های صمیمانه و مثبت دانشجویان نیز مواجه گردید.

در این برنامه پیام تصویری دکتر "مسعود نقاب" استاد پیشکسوت و باز نشسته گروه به عنوان بنیان گذار گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار شیراز پخش گردید که حاوی نکات تاریخچه ای دقیق از روند تاسیس رشته بهداشت حرفه ای در کشور و دانشکده بهداشت شیراز بود که بسیار مورد توجه جمع قرار گرفت. دکتر نقاب در این سخنان برای ادامه روند کیفی گروه و ارتقا بیش از پیش افتخارات دانشجویان و اساتید و کارکنان گروه آرزوی توفیق کرد و برگزاری این مراسم را ارزشمند و دارای فایده دانست .

در لابه لای این مراسم نیز کلیپ های مختلفی از عکس های قدیمی گروه ، دانش آموختگان ، بازدید ها، مصاحبه با دانشجویان ، دستاورد های گروه به همراه موسیقی زنده (اجرا شده توسط دانشجویان گروه بحاک) برگزار گردید.

در بخش دوم این مراسم که در فضای باز دانشکده برگزار شد دورهمی صمیمی اساتید گروه، معاونین فرهنگی،دانشجویی و آموزشی دانشکده ،دانش آموختگان قدیمی و اخیر، مدیران امور دانشجویی و تربیت بدنی دانشگاه و برخی مدیران حوزه معاونت بهداشتی، دانشجویان و کارکنان گروه برگزار شد که با خاطره گویی حاضرین و پخش کلیپ، موسیقی زنده، مسابقه های متعدد و تقدیم جایزه به حاضرین در مراسم، برش کیک بزرگ سی سالگی گروه بحاک و پذیرایی از مهمانان ادامه یافت و درپایان با پذیرایی شام خاتمه یافت.

لازم به ذکر است که درحاشیه این مراسم نیز غرفه هایی توسط تعدادی از شرکت های مرتبط با حوزه بهداشت حرفه ای و ایمنی برگزار شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 78308
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید