متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1401/09/27
  • - تعداد بازدید: 118
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پیام تبریک معاون تحقیقات و فناوری دانشکده بهداشت به مناسبت هفته پژوهش

پیام تبریک معاون تحقیقات و فناوری دانشکده بهداشت به مناسبت هفته پژوهش

معاون تحقیقات و فناوری دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن هفته پژوهش را گرامی داشت و در این پیام با گرامیداشت شعار «پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» برای هفته پژوهش امسال، بر ضرورت تحقق ابعاد این شعار در اهداف پیش رو تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده، در متن پیام دکتر «ابوذر سلطانی»  به این مناسبت آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی (ع) فرمودند: «لا سنّة أفضل من التّحقیق.»

«هیچ راهی، برتر از پژوهش و تحقیق نیست»/(معجم الفاظ غررالحکم، ص 249)

در جهان امروز، نقش«پژوهش و فناوری» در خلق دانش، ثروت و پیشرفت کشورها، کاملاً شناخته و پذیرفته شده است.

امسال هفته ملی پژوهش را در حالی گرامی می داریم که یکی از مهم ترین ضرورت ها و اولویت های این حوزه، یعنی توجه به اقدامات دانش بنیان و اشتغال آفرینی، از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان شعار محوری امسال برگزیده شده و از ابتدای سال نیز به عنوان اولویت ملی و به ویژه در سطح دانشگاهی تعریف گردید.

پژوهشگران، فناوران و نوآوران به عنوان نیروی انسانی توسعه یافته، محور اصلی و قلب تپندۀ توسعه ی پایدار هر کشور به شمار می روند.

جای خوشبختی بسیار است که طی سال های اخیر، رشد حوزه پژوهش و فنآوری در ایران و دانشکده بهداشت از شتاب قابل تحسینی برخوردار بوده و سیر صعودی امیدوارکننده ای را در پیش گرفته است.

دانشکده بهداشت شیراز به همت والای اعضای هیات علمی، دانشجویان و پژوهشگران خود، سهم ارزشمندی در پیشرفت علمی کشور در حوزه علوم پزشکی ایفا نموده است. در این میان، معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه نیز در حد توان خود تلاش نموده است که با تامین زیرساخت های پژوهشی، بستری مناسب جهت فعالیت های پژوهشگران، نوآوران و شناسایی و شکوفایی استعدادهای جوان فراهم سازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری و نیز روز 25 آذر که در تقویم رسمی کشور به نام روز «پژوهش و فناوری» نامگذاری گردیده است، فرا رسیدن این مناسبت را به تمامی پژوهشگران، نوآوران و فناوران دانشکده تبریک و تهنیت گفته و از درگاه پروردگار متعال، سلامتی و توفیق روزافزون ایشان را مسالت می نمایم.

دکتر ابوذر سلطانی

معاون تحقیقات و فناوری دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 71705
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید