متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1400/12/09
  • - تعداد بازدید: 1772
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده بهداشت به مناسبت عید مبعث

پیام تبریک معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده بهداشت به مناسبت عید مبعث

« اقراء باسم ربک الذی خلق …»

بخوان، به نام پروردگارت، پروردگاری که تو و همه انسان‌ها را خلق کرد، بخوان و او را به بزرگی یاد کن، کسی که به تو خواندن را آموخت.

حمد و سپاس از آن خداوندی است که خوان نعماتش را برای تمامی مخلوقات خویش گشوده و پیامبران را با نام مسمّای حجت های ظاهری و عقل را در وجه حجت باطنی بر آدمیان نازل فرمود تا فهم آیات الهی و حکمت خلقت کائنات مضاعف در روح و جان بشر آمیخته گردد.

عید بزرگ مبعث روز تکامل دین، تجلّی رحمت الهی و ظهور ارزش‌های پاک و ناب انسانی است که امت پیامبر اسلام را نور روشنائی و فضیلت می بخشد.

سالروز برانگیخته شدن محبوبترین خلقت خدا، اشرف مخلوقات، تبسم سبز ایمان، «رحمتٌ للعالمین» ، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، یکی از روزهای بزرگ آفریدگار بی همتاست؛ روزی که پروردگار یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور و روشنایی قرار داد.

فرا رسیدن عید سعید و بزرگ مبعث، یادآور تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشکده، تبریک عرض می نماییم.

دکتر محمد حسینی، معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده بهداشت

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 55981
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید