متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/02/09
  • - تعداد بازدید: 161
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پیام مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار بمناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

پیام مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار بمناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای

مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار (بحاک) دانشکده بهداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را به دانشجویان، دانش آموختگان و تلاشگران عرصه سلامت شغلی تبریک گفت.

به گزارش روابط  عمومی دانشکده بهداشت، دکتر "سعید یوسفی نژاد" با اشاره به اینکه 28 آوریل (مصادف با 8 اردیبهشت) از سوی سازمان بین المللی کار به عنوان روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای نام گذاری شده است، این روز را فرصتی مناسب برای تجلیل از فعالیت ها و یادآوری خدمات ارزشمند تلاش گران عرصه سلامت شغلی و متخصصین و محققین بهداشت حرفه ای و ایمنی کار دانست.

 وی افزود، با توجه به برنامه ریزی ها و بسترسازی های سالیان دور و فرهنگ سازی حاصل از تلاش متخصصین و کارشناسان بهداشت حرفه ای و ایمنی کار، هم اکنون موقع آن فرا رسیده که چتر حمایت از نیروی کار در تمام محیط های کاری گسترده شود و محیط کار ایمن و سالم را حق مسلم برای هر شاغل بدانیم. به همین دلیل مطابق شعار سال 2023 روز جهانی بهداشت حرفه ای "محیط کار ایمن و سالم، حق اساسی و بنیادی نیروی کار" ، می بایست امکانات و شرایط برای فراهم نمودن این حق اساسی برای نیروی کار و نیز مدیران، کارشناسان و متخصصین بهداشت حرفه ای مهیا گردد.
مدیر گروه مهندسی بحاک شیراز حفظ انگیزه کارشناسان ، دانشجویان و دانش آموختگان از یک سو و حمایت مدیران صنایع و حوزه سلامت در کشور از سوی دیگر را برای تحقق هر چه بیشتر "حق حضور در یک محیط سالم و ایمن" را دارای اهمیت دانست و روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای را به کلیه تلاشگران این عرصه و نیز دانشجویان تبریک گفت.

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77498
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید