متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/12/01
  • - تعداد بازدید: 49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده بهداشت شیراز

پیام معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر

انّ اللّه یحبّ الشابّ الذی یفنی شبابه فی طاعة اللّه تعالىخداوند جوانى را که جوانى خویش را در راه طاعت خداوند متعال بگذراند، دوست مى دارد. پیامبر اکرم(ص).
جوانی، بهاران زندگانی و ارزشمندترین هدیه ای است که دست روزگار تنها یک بار فرصت بهره گیری از آن را به آدمی می بخشد. نشاط و شادابی، تحرک و قدرت و انگیزه‌های بلند رویش و پویش، ره آورد بوستان جوانی است .

میلاد خجستۀ حضرت علی‌اکبر (ع) با توجه به اهمیت نسل جوان و جایگاه ویژۀ جوانان، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان «روز جوان» نام‌گذاری شده است. انتخاب این مناسبت بزرگ تاریخی از دو جهت، حائز اهمیت است؛ از یک سو بر شأن و منزلت والای حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان اسوۀ منش و مردانگی و نماد و مصداق یک اسوۀ ایثار و تصویری آسمانی و آرمانی از یک جوان واقعی تأکید دارد و از جانب دیگر، جایگاه ممتاز و متمایز نسل جوان و جوانان را گوشزد می‌کند.

ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، برای همه جوانان این مرز و بوم بویژه جوانان دانشجو و شاغل، آرزوی سلامتی و پیروزی دارم. امید است در سایه توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام عظمای ولایت، همواره موفق و مؤید باشید.
دکتر "حمیدرضا مکرمی" معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده بهداشت

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95520
کلیدواژه