متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1402/01/24
  • - تعداد بازدید: 164
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده بهداشت بمناسبت روز قدس

پیام معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده بهداشت بمناسبت روز قدس

"روز قدس، روز قدرت اسلام است." امام خمینی(ره)


روز جهانی قدس روزی ماندگار است که در آن فریاد عدالت خواهی مردم آزادی خواه، به گوش همه جهانیان می رسد. این روز نماد حق طلبی آزادی خواهان جهان از جمله ملت شریف ایران برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

روز جهانی قدس، نماد همبستگی مسلمانان و اتحاد آزادگان جهان در دفاع از آرمان‌ها و هدف انسـان‌هایی است که با صلابت اراده، شجاعت و ایمان در برابر ظلم‌های نابخردانه صهیونیسم و دسیسه‌های آمریکای پلید به جهاد پرداخته و می‌روند تا بیرق اسلام و آزادگی را بر قبه قبله‌گاه مسلمانان که همان قدس شریف است، به اهتزاز در آورند.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت این روز تاریخی با اقتدار به رهنمودهای امام امت (ره)، حمایت از شجاعت و مقاومت ملت مظلوم فلسطین را بر خود واجب دانسته و باری دیگر از این تریبون مجازی با صدای بلند اعلام می کند.

امیدواریم دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی، همچون سال های گذشته همبستگی خود با ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف را با شرکت در راهپیمایی این روز، به گوش جهانیان برسانند تا این پیام جاودانه بماند که: «مبارزه با صهیونیسم تا تحقق وعده ی فلسطین آزاد ادامه خواهد داشت.»
دکتر «حمیدرضا مکرمی» معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشکده بهداشت
  • گروه خبری : آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 76845
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید