گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت از ابتدای مهر لغایت اسفند ماه سال 1402
- تخصیص بودجه به مبلغ سی میلیون تومان جهت خریداری کتاب
- سفارش خرید کتاب از اداره انتشارات دانشگاه
- شرکت کتابداران در وبینارهای تخصصی برگزار شده جهت کتابدارن
- شرکت کتابداران در دوره های برگزار شده شغلی توسط آموزش ضمن خدمت دانشگاه
- تکمیل چک لیست مربوط به ارزیابی کتابخانه و کتابداران و تهیه مستندات مربوطه در سامانه libval
- انجام سرچ سیستماتیک جهت دانشجویان مقطع دکترای آموزش بهداشت و مهندسی بهداشت حرفه ای
- اعتبار سنجی مجلات جهت دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشکده
- راهنمایی دانشجویان جهت رفرنس نویسی منابع با استفاده از نرم افزار اندنوت
- راهنمایی دانشجویان در خصوص نحوه استفاده از پایگاههای اطلاعاتی تخصصی
- پاسخ به نامه های ارسالی در خصوص ارائه گزارش و مستندات درخواستی گروه کتابخانه ها
- بروز رسانی پروفایلهای علمی اساتید در سامانه علم سنجی
- برگزاری کارگاه علم سنجی جهت کارشناسان پژوهشی گروههای آموزشی
- برگزاری کارگاه missing citation جهت اعضای هیات علمی دانشکده تغذیه
- امانت 991 جلد کتاب به کاربران کتابخانه
- بازگشت 893 جلد کتاب به امانت رفته توسط کاربران به کتابخانه
- فهرستنویسی و آماده سازی 49 عنوان پایان نامه دریافتی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی
- تسویه حساب دانشجویان در نرم افزار کتابخانه و سامانه سبا
گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت از ابتدای فروردین لغایت پایان شهریور۱۴۰۲
- تعداد ۶۶۰ جلد کتاب در طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ به امانت داده شد و تعداد کتابهای بازگشتی به کتابخانه تعداد ۷۲۰ جلد بود.
- فهرستنویسی ۳۶ عنوان پایان نامه و آماده سازی جهت بهره برداری کاربران
- برگزاری ۷ کارگاه حضوری جهت دانشجویان توسط کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده
- برگزاری ۳ کارگاه بصورت حضوری و آنلاین توسط دفتر امور کتابخانه ها جهت کتابداران، دانشجویان و اعضای هیات علمی
- انجام سرچ سیستماتیک جهت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی
- رفع مشکلات مربوط به نرم افزار رفرنس نویسی اندنوت دانشجویان
- شرکت کتابداران در ۷ کارگاه ضمن خدمت شغلی
- بروزرسانی پروفایلهای علمی اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت
- همکاری با کمیته علم سنجی دانشگاه در خصوص اعلام گزارش مغایرت استناد به مقالات در پایگاههای اسکوپوس و اسکالر
- رفع مشکلات مربوط به missing document و merge author اعضای هیات علمی در پایگاه اسکوپوس
- شلف خوانی کتابهای فارسی و لاتین موجود در قفسه ها
- تایید عنوان پایان نامه در سامانه پژوهشیار
- تسویه حساب الکترونیک دانشجویان در سامانه صبا
- گزارش گیری از نرم افزار کتابخانه و استعلام موارد دیرکرد کتاب و انجام پیگیریهای لازم
- شرکت در جلسه مدیران کتابخانه ها
- اعتبار سنجی مجلات دانشجویان جهت دفاع از پایان نامه
گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت از ابتدای مهر لغایت پایان اسفند ۱۴۰۱
- اختصاص مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان جهت خرید کتاب
- خریداری ۷۷ عنوان کتاب فارسی و ۸ عنوان کتاب لاتین
- فهرستنویسی و آماده سازی ۱۰۰ نسخه کتاب جهت استفاده کاربران
- فهرستنویسی ۶۸ عنوان پایان نامه و آماده سازی جهت بهره برداری کاربران
- تعداد ۷۰۰ جلد کتاب در طی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ به امانت داده شد و تعداد کتابهای بازگشتی به کتابخانه تعداد ۵۴۰ جلد بود.
- برگزاری ۹ کارگاه حضوری و آنلاین جهت کتابداران و دانشجویان و اعضای هیات علمی توسط امور کتابخانه ها و مدیریت منابع علمی دانشگاه
- انجام سرچ سیستماتیک جهت دانشجویان مقطع دکترای آموزش بهداشت و مهندسی بهداشت حرفه ای و حشره شناسی پزشکی
- شرکت کتابداران در کارگاههای ضمن خدمت شغلی
- بروزرسانی پروفایلهای علمی اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت
- رفع مشکلات مربوط به missing document و merge author اعضای هیات علمی در پایگاه اسکوپوس
- شلف خوانی کتابهای فارسی و لاتین موجود در قفسه ها
- تایید عنوان پایان نامه در سامانه پژوهشیار
- تسویه حساب الکترونیک دانشجویان در سامانه صبا
- گزارش گیری از نرم افزار کتابخانه و استعلام موارد دیرکرد کتاب و انجام پیگیریهای لازم
- شرکت در جلسه مدیران کتابخانه ها
- اعتبار سنجی مجلات دانشجویان جهت دفاع از پایان نامه
گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت از ابتدای فروردین لغایت شهریور۱۴۰۱
- اختصاص مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان جهت خرید کتاب
- خریداری ۱۰۰ عنوان کتاب فارسی و ۱۲ عنوان کتاب لاتین
- فهرستنویسی و آماده سازی ۱۵۰ نسخه کتاب جهت استفاده کاربران
- فهرستنویسی ۷۵ عنوان پایان نامه و آماده سازی جهت بهره برداری کاربران
- تعداد ۵۸۰ جلد کتاب در طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ به امانت داده شد و تعداد کتابهای بازگشتی به کتابخانه تعداد ۶۰۰ جلد بود.
- برگزاری ۵ وبینار علمی تخصصی جهت کتابداران و دانشجویان و اعضای هیات علمی توسط امور کتابخانه ها و مدیریت منابع علمی دانشگاه
- انجام سرچ سیستماتیک جهت دانشجویان مقطع دکترای آموزش بهداشت و مهندسی بهداشت حرفه ای و حشره شناسی پزشکی
- شرکت کتابداران در کارگاههای ضمن خدمت شغلی
- برگزاری کارگاه آشنایی با نرم افزار رفرنس نویسی Endnote x۹ جهت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای حشره شناسی پزشکی
- برگزاری کارگاه بروز رسانی پروفایلهای علمی جهت اعضای هیات علمی بصورت آنلاین
- برگزاری کارگاه how to add missing citation in scopus بصورت آنلاین جهت اعضای هیات علمی
- انجام مشکلات مربوط به مغایرت تعداد استنادات در پایگاه scopus و googlescholar اعضای هیات علمی و ارائه گزارش به کمیته علم سنجی دانشگاه
- رفع مشکلات مربوط به اضافه کردن نقش دانشگاهی اعضای هیات علمی و همکاران به پایگاه googlescholar اعضای هیات علمی
- شلف خوانی کتابهای فارسی و لاتین موجود در قفسه ها
- تایید عنوان پایان نامه در سامانه پژوهشیار
- تسویه حساب الکترونیک دانشجویان در سامانه صبا
- گزارش گیری از نرم افزار کتابخانه و استعلام موارد دیرکرد کتاب و انجام پیگیریهای لازم
- شرکت در جلسه مدیران کتابخانه ها
- اعتبار سنجی مجلات دانشجویان جهت دفاع از پایان نامه