گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت از ابتدای مهر لغایت اسفند ماه سال 1402

 

  • تخصیص بودجه به مبلغ  سی میلیون تومان جهت خریداری کتاب
  • سفارش خرید کتاب از اداره انتشارات دانشگاه
  • شرکت  کتابداران در وبینارهای تخصصی برگزار شده جهت کتابدارن
  • شرکت  کتابداران در دوره های برگزار شده  شغلی توسط آموزش ضمن خدمت دانشگاه
  • تکمیل چک لیست مربوط به ارزیابی کتابخانه و کتابداران و تهیه مستندات مربوطه در سامانه libval
  • انجام سرچ سیستماتیک جهت دانشجویان مقطع دکترای آموزش بهداشت و مهندسی بهداشت حرفه ای
  • اعتبار سنجی مجلات جهت دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشکده
  • راهنمایی دانشجویان جهت رفرنس نویسی منابع با استفاده از نرم افزار اندنوت
  • راهنمایی دانشجویان در خصوص نحوه استفاده از پایگاههای اطلاعاتی تخصصی
  • پاسخ به نامه های ارسالی در خصوص ارائه گزارش و مستندات درخواستی گروه کتابخانه ها
  • بروز رسانی پروفایلهای علمی اساتید در سامانه علم سنجی
  • برگزاری کارگاه علم سنجی جهت کارشناسان پژوهشی گروههای آموزشی
  • برگزاری کارگاه missing citation جهت اعضای هیات علمی دانشکده تغذیه
  • امانت 991 جلد کتاب به کاربران کتابخانه
  • بازگشت 893 جلد کتاب به امانت رفته توسط کاربران به کتابخانه
  • فهرستنویسی و آماده سازی 49 عنوان پایان نامه دریافتی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی
  • تسویه حساب دانشجویان در نرم افزار کتابخانه و سامانه سبا

 

 

گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت از ابتدای فروردین لغایت پایان شهریور۱۴۰۲

 
 
  • تعداد ۶۶۰ جلد کتاب در طی ۶ ماهه اول  سال ۱۴۰۲ به امانت داده شد و تعداد کتابهای بازگشتی به کتابخانه تعداد ۷۲۰ جلد بود.
  • فهرستنویسی ۳۶  عنوان پایان نامه و آماده سازی جهت بهره برداری کاربران
  • برگزاری ۷ کارگاه حضوری جهت دانشجویان توسط کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده
  • برگزاری ۳ کارگاه بصورت حضوری و آنلاین توسط دفتر امور کتابخانه ها جهت کتابداران، دانشجویان و اعضای هیات علمی
  • انجام سرچ سیستماتیک جهت دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی
  • رفع مشکلات مربوط به نرم افزار رفرنس نویسی اندنوت دانشجویان
  • شرکت کتابداران در ۷ کارگاه  ضمن خدمت شغلی
  • بروزرسانی پروفایلهای علمی اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت
  • همکاری با کمیته علم سنجی دانشگاه در خصوص اعلام گزارش مغایرت استناد به مقالات در پایگاههای اسکوپوس و اسکالر
  • رفع مشکلات مربوط به missing document  و merge author اعضای هیات علمی در پایگاه اسکوپوس
  • شلف خوانی کتابهای فارسی و لاتین موجود در قفسه ها
  • تایید عنوان پایان نامه در سامانه پژوهشیار
  • تسویه حساب الکترونیک دانشجویان در سامانه صبا
  • گزارش گیری از نرم افزار کتابخانه و استعلام موارد دیرکرد کتاب و انجام پیگیریهای لازم
  • شرکت در جلسه مدیران کتابخانه ها
  • اعتبار سنجی مجلات دانشجویان جهت دفاع از پایان نامه

گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت از ابتدای مهر لغایت پایان اسفند ۱۴۰۱

  • اختصاص مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان جهت خرید کتاب
  • خریداری ۷۷ عنوان کتاب فارسی و ۸ عنوان کتاب لاتین
  • فهرستنویسی و آماده سازی ۱۰۰ نسخه کتاب جهت استفاده کاربران
  • فهرستنویسی ۶۸ عنوان پایان نامه و آماده سازی جهت بهره برداری کاربران
  • تعداد ۷۰۰ جلد کتاب در طی ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱ به امانت داده شد و تعداد کتابهای بازگشتی به کتابخانه تعداد ۵۴۰ جلد بود.
  • برگزاری ۹ کارگاه حضوری و آنلاین جهت کتابداران و دانشجویان و اعضای هیات علمی توسط امور کتابخانه ها و مدیریت منابع علمی دانشگاه
  • انجام سرچ سیستماتیک جهت دانشجویان مقطع دکترای آموزش بهداشت و مهندسی بهداشت حرفه ای و حشره شناسی پزشکی
  • شرکت کتابداران در کارگاههای ضمن خدمت شغلی
  • بروزرسانی پروفایلهای علمی اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت
  • رفع مشکلات مربوط به missing document و merge author اعضای هیات علمی در پایگاه اسکوپوس
  • شلف خوانی کتابهای فارسی و لاتین موجود در قفسه ها
  • تایید عنوان پایان نامه در سامانه پژوهشیار
  • تسویه حساب الکترونیک دانشجویان در سامانه صبا
  • گزارش گیری از نرم افزار کتابخانه و استعلام موارد دیرکرد کتاب و انجام پیگیریهای لازم
  • شرکت در جلسه مدیران کتابخانه ها
  • اعتبار سنجی مجلات دانشجویان جهت دفاع از پایان نامه

 

گزارش عملکرد کتابخانه دانشکده بهداشت از ابتدای فروردین لغایت شهریور۱۴۰۱

 
  • اختصاص مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان جهت خرید کتاب
  • خریداری ۱۰۰ عنوان کتاب فارسی و ۱۲ عنوان کتاب لاتین
  • فهرستنویسی و آماده سازی ۱۵۰ نسخه کتاب جهت استفاده کاربران
  • فهرستنویسی ۷۵  عنوان پایان نامه و آماده سازی جهت بهره برداری کاربران
  • تعداد ۵۸۰ جلد کتاب در طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ به امانت داده شد و تعداد کتابهای بازگشتی به کتابخانه تعداد ۶۰۰ جلد بود.
  • برگزاری ۵ وبینار علمی تخصصی جهت کتابداران و دانشجویان و اعضای هیات علمی توسط امور کتابخانه ها و مدیریت منابع علمی دانشگاه
  • انجام سرچ سیستماتیک جهت دانشجویان مقطع دکترای آموزش بهداشت و مهندسی بهداشت حرفه ای و حشره شناسی پزشکی
  • شرکت کتابداران در کارگاههای ضمن خدمت شغلی
  • برگزاری کارگاه آشنایی با نرم افزار رفرنس نویسی Endnote x۹  جهت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای حشره شناسی پزشکی
  • برگزاری کارگاه بروز رسانی پروفایلهای علمی جهت اعضای هیات علمی بصورت آنلاین
  • برگزاری کارگاه how to add missing citation in scopus بصورت آنلاین جهت اعضای هیات علمی
  • انجام مشکلات مربوط به مغایرت تعداد استنادات در پایگاه scopus و googlescholar اعضای هیات علمی و ارائه گزارش به کمیته علم سنجی دانشگاه
  • رفع مشکلات مربوط به اضافه کردن نقش دانشگاهی اعضای هیات علمی و همکاران به پایگاه googlescholar اعضای هیات علمی
  • شلف خوانی کتابهای فارسی و لاتین موجود در قفسه ها
  • تایید عنوان پایان نامه در سامانه پژوهشیار
  • تسویه حساب الکترونیک دانشجویان در سامانه صبا
  • گزارش گیری از نرم افزار کتابخانه و استعلام موارد دیرکرد کتاب و انجام پیگیریهای لازم
  • شرکت در جلسه مدیران کتابخانه ها
  • اعتبار سنجی مجلات دانشجویان جهت دفاع از پایان نامه