دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
برگزاری جلسه برنامهریزی هفته پژوهش و تبیین چشمانداز فعالیتهای کمیته تحقیقات دانشکده
جلسه برنامهریزی برای برگزاری هرچه باشکوهتر «هفته پژوهش» و بررسی برنامههای راهبردی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، در ابتدای این نشست که با هدف همافزایی اعضا تشکیل شد، دکتر «موهبت والی» سرپرست کمیته تحقیقات دانشکده، ضمن خیرمقدم، به تبیین رئوس برنامههای پیشنهادی برای هفته پژوهش پرداخت. ایشان همچنین با اشاره به اهمیت نقشآفرینی دانشجویان در حوزههای پژوهشی، بر لزوم ارتقای سطح کارگاههای آموزشی، تقویت محتوایی نشریه دانشجویی و توسعه بخش فناوری تأکید کرد و از دانشجویان مستعد برای همکاری در این بخشها دعوت به عمل آورد.
در ادامه،«ایوب شکوفامنش» دبیر کمیته تحقیقات دانشکده، با ارائه گزارشی از مسیر پیشروی کمیته، بر نقش کلیدی اعضا در ارتقای شاخصهای پژوهشی دانشکده تأکید کرد و لزوم هدفمندی در فعالیتها جهت دستیابی به خروجیهای پژوهشی فاخر را یادآوری کرد.
بخش دوم این جلسه به ارائه دیدگاهها، پیشنهادات و تبادلنظر دبیران بخشهای مختلف کمیته اختصاص یافت. در این گفتوگوی سازنده، راهکارهایی جهت بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای موجود و افزایش مشارکت دانشجویان ارائه شد که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان این نشست، بر ضرورت ایجاد فضای همافزایی، تداوم همکاریهای مستمر و برنامهریزی منسجم برای اجرای برنامههای پیشرو بهویژه مراسم هفته پژوهش تأکید شد.
نظر دهید