دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
درخشش دانشکده بهداشت در ارزیابی عملکرد روابط عمومیهای دانشگاه علوم پزشکی شیراز
دانشکده بهداشت در ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه دانشگاه در اردیبهشتماه ۱۴۰۵، موفق به کسب رتبه نخست در حوزه روابط عمومی بین دانشکدهای شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت،این موفقیت که نشاندهنده تلاشهای مستمر و رویکرد حرفهای تیم روابط عمومی دانشکده در اطلاعرسانی دقیق، تولید محتوای تخصصی و تعامل پویا با مخاطبان است، در سایه حمایتهای ریاست محترم دانشکده، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده، همکاری صمیمانه گروههای آموزشی و معاونتهای مختلف محقق شده است.
کیفیت و کمیت تولید محتوای علمی و ترویجی، پوشش خبری رویدادها، فعالیت مؤثر در بستر شبکههای اجتماعی، سرعت و دقت در اطلاعرسانی، ارتقای سطح اطلاعرسانی فعالیتهای علمی و پژوهشی، پوشش گسترده برنامههای فرهنگی و دانشجویی، بهرهگیری از شیوههای نوین اطلاعرسانی و مستندسازی دقیق فعالیتهای دانشکده، از جمله عواملی است که منجر به کسب این جایگاه برتر گردیده است.
رییس دانشکده، ضمن تبریک این موفقیت به همکاران واحد روابط عمومی و مجموعه دانشکده، اظهار داشت: «روابط عمومی، بازوی توانمند دانشکده در تبیین جایگاه علمی و اجتماعی ماست. این رتبه، نتیجه اعتماد و مشارکت جمعی تمام ارکان دانشکده است و امیدواریم این مسیر رو به رشد با قدرت و دقت بیشتری تداوم یابد.»
گفتنی است این ارزیابی به صورت ماهانه توسط مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بر اساس شاخصهای کمی و کیفی متعددی از جمله بهروزرسانی وبسایت، کیفیت اخبار و مستندسازی فعالیتها صورت میگیرد.
این افتخار را به خانواده بزرگ دانشکده بهداشت تبریک عرض مینماییم.
نظر دهید