متن استاتیک شماره 54 موجود نیست متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
  • 1405/03/26
  • - تعداد بازدید: 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پیام معاون دانشجویی و فرهنگی به مناسبت آغاز محرم الحرام

 

به مناسبت آغاز محرم الحرام، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده این ماه را به جامعه دانشگاهی تعزیت گفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، در متن پیام دکتر «عبدالرحیم اسداللهی» آمده است:

«إِنَّ الْحُسَیْنَ مِصْبَاحُ الْهُدَىٰ وَسَفِینَةُ النَّجَاةِ»

فرا رسیدن ماه محرم الحرام، ماه تجلی عشق، ایثار و شهادت و سالروز واقعه جانسوز کربلا را به اساتید محترم، کارکنان خدوم و دانشجویان عزیز تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

مکتب حسینی، مکتب آگاهی، آزادگی و حق‌طلبی است؛ ارزش‌های والایی که جوهره‌ی اصلی رسالت دانشگاه و دانشجوی متعهد را تشکیل می‌دهد. دانشجویی که در مسیر کسب علم و معرفت، از مکتب عاشورا درس استقامت، اخلاق و مسئولیت‌پذیری می‌آموزد تا در آینده برای اعتلای میهن، گام‌های استواری برداشته و در سنگر خدمت به خلق، به ویژه در حوزه سلامت، همچون شهدای گرانقدر عرصه سلامت، صادقانه و خالصانه بدرخشد.

امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا در هیاهوی دنیای مادی، با تأسی از سیره حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایشان، بصیرت، اخلاق‌مداری و حق‌جویی را سرلوحه رفتار و کردار علمی و اجتماعی خود قرار دهیم.

از درگاه خداوند متعال، توفیق همگان را در پیروی از مسیر نورانی آن امام همام و بهره‌مندی از برکات ماه محرم الحرام مسئلت دارم.

 

دکتر عبدالرحیم اسداللهی

       معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده بهداشت

 

 

  • گروه خبری : اخبار واحدها,آخرین اخبار دانشکده
  • کد خبری : 155002

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید