دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز
برگزاری سومین کارگاه توانمندسازی کارکنان در بحران با موضوع «مدیریت سلامت سالمندان در بحران»
سومین دوره از سلسله کارگاههای آموزشی توانمندسازی کارکنان در شرایط بحران، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، این کارگاه آموزشی با عنوان «مدیریت سلامت جسمی، روانی و اجتماعی سالمندان و مراقبین در بحران» و با تدریس سرکار خانم دکتر فرزانه بهادری، عضو محترم هیئت علمی گروه سالمندشناسی، به صورت حضوری و مجازی در سالن استاد ضیغمی برای کارکنان و اساتید به اجرا درآمد.
در این نشست تخصصی ,مباحث کلیدی در خصوص چالشهای سلامت سالمندان در مواجهه با شرایط بحرانی، آشنایی با انواع بحرانهای جسمی، روانشناختی، عملکردی، اجتماعی و مراقبتی و همچنین مدیریت حوادث و بلایا در حوزه سالمندی مطرح گردید.

در ادامه، دکتر بهادری به ارائه راهکارهای آموزشی و کاربردی به مراقبین جهت مدیریت مؤثر هر یک از این بحرانها پرداختند. هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح دانش شرکتکنندگان در مواجهه با شرایط اضطراری و بهبود کیفیت مراقبت از جمعیت سالمند در زمان وقوع بحران ها عنوان شده است.
نظر دهید