کمیته بازرسی و پاسخگویی به شکایات در دانشکده بهداشت باهدف ارتقاء سطح پاسخگویی واحدهای مجموعه به کارکنان و ارباب رجوع ، افزایش میزان رضایتمندی مراجعین از طریق پاسخگویی سریع و به موقع و جامع، کاهش میزان شکایات ،نارضایتی و پاسخگو نمودن واحدهای مختلف دانشکده در مقابل ارباب رجوع تشکیل گردیده است.
کمیته بازرسی و رسیدگی به شکایات جهت اخذ کلیه شکایات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان عزیز، و کارکنان گرامی دانشکده از تمامی واحدها و قسمت های مختلف دانشکده تشکیل گردیده است. جهت ارتباط با این کمیته و اقدام به ثبت شکایات ، پیشنهادات و .... می توانید به رابط پاسخگویی به شکایات دانشکده واقع در طبقه اول مراجعه نمائید تا مسئولین مربوطه در اسرع وقت به موارد اعلام شده از سوی شما رسیدگی و پاسخ لازم ارائه دهند.


رسیدگی به شکایات:
در صورت نارضایتی از کلیه زیرمجموعه های دانشکده بهداشت، موردی را که باعث ایجاد نارضایتی شده است درساعات اداری به صورت حضوری از طریق مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات( سرکار خانم غضنفری) واقع در طبقه اول (داخلی ۲۱۲) اعلام نمایید. ازساعت ۱۵ به بعدموارد موردنظر را از طریق سامانه پیامکی یا ایمیل ثبت نمایید تا دراسرع وقت به آن رسیدگی شود فرم های ثبت شکایات درون سایت دانشکده نیزقابل دسترسی می باشد به محض اطلاع از اعتراض یا شکایت، رسیدگی به آن در دستور کار این واحد قرارگرفته و چنانچه فرد شاکی دانشکده را ترک کرده باشد نتیجه بررسی بصورت تلفنی به اطلاع خواهد رسید.
مراحل رسیدگی به شکایت به شرح ذیل می باشد :
دریافت شکایت بصورت کتبی ، شفاهی ، حضوری ، اینترنتی ، پیامک
بررسی موضوع توسط کارشناس مربوطه
دریافت پاسخ از متشاکی
بررسی پاسخ و در صورت عدم حل مشکل اعلام به مراجع مربوطه و پیگیری دریافت پاسخ و اعلام نتیجه به شاکی،نتیجه ی بررسی شکایت توسط مسئول واحد رسیدگی به شکایات مرکزبه صورت تلفنی / کتبی /حضوری در اولین فرصت به شاکی اعلام خواهد شد.
 
اهداف
· ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
· افزایش میزان رضایتمندی کارکنان از سازمان
· فعالیت در راستای اهداف استراتژیک
 
شرح وظایف کارشناس رسیدگی به شکایات
۱- دریافت شکایات کتبی و شفاهی
۲- بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی
۳- ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط
۴- بررسی شکایات واصله و ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع
۵- ارجاع شکایاتی که مربوط به مراجع ذیصلاح دیگر ( نظیر نظام پزشکی و ... ) می باشد.
۶- مراجعه به واحد مربوطه در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش
۷- ارائه راهکارها و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط
۸- شرکت در جلسات مرتبط با شکایات
۹- تهیه گزارش عملکرد واحد رسیدگی به شکایات
۱۰- انجام سایر امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدودیت های سازمانی
نحوه ی دریافت شکایات
۱- دفتر ثبت شکایت در ساختمان اداری دانشکده در طبقه اول و صندوق های رسیدگی به شکایت موجود می باشد.

۲. پست الکترونیکی واحد به نشانی:dpt۲۲۹۶۲۵۴۱۰۱@sums.ac.ir آماده ی دریافت شکایات می باشد.
۳- شماره پیامکی ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۸۱ آماده دریافت شکایات در ساعات غیر اداری می باشد